Jak postupovat:
Adresa pro zasílání reklamací:
Poškozené zboží zasílejte na pobočku, ze které Vám bylo doručeno. Adresa pobočky je uvedena na razítku na faktuře, která zároveň slouží jako záruční list.
Bílá technika |
|
VIKI, spol. s r.o. Masarykovo nám. 40, 586 01 Jihlava |
|
|
VIKI, spol. s r.o. Masarykovo nám. 18, 393 01 Pelhřimov |
|
|
|
Černá technika: |
|
VIKI, spol. s r.o. Matky Boží 26, 586 01 Jihlava |
|
|
|
Telefonní číslo: |
|
+420 725 831 361 |
Kontaktní e-mail: |
|
eshop@iviki.cz |
Reklamace dle značek:
Sencor |
|
Fast ČR a. s. /gestor/ |
|
|
Technická 1701 |
|
|
Říčany 25101 |
Telefonní číslo: |
|
+420 323 204 120 |
Kontaktní e-mail: |
|
servis@fastcr.cz
|
Reklamace proběhne nejrychleji reklamováním zboží v autorizovaném servisu.
- kontaktujte autorizovaný servis dané značky.
- autorizovaný servis Vám poskytne informace jak v případě reklamace postupovat.
- reklamace velkých spotřebičů je řešena většinou u Vás doma servisním technikem dané značky.
- malé spotřebiče je nutno dopravit na adresu servisu (osobně, kurýrem, Českou poštou).
- pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit fakturu (nebo jiný prodejní doklad), záruční list (je-li vyžadován), popis závady a Vaše kontaktní údaje.
- autorizovaný servis vyřeší reklamaci v nejkratší možné době.
Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, můžete se obrátit přímo na nás:
- doporučujeme kontaktovat pobočku ze které bylo zboží odesláno.
- pokud se obrátíte s reklamací na nás doporučujeme přiložit fakturu (nebo jiný prodejní doklad), záruční list (je-li vyžadován), popis závady a Vaše kontaktní údaje.
- můžete využít tento Reklamační formulář (pdf)
- balík musí obsahovat reklamované zboží včetně kompletního příslušenství (balík označte viditelně "REKLAMACE").
- reklamace se výrazně urychlí, pokud zboží zašlete na pobočku, ze které k Vám bylo odesláno.
- kontaktní telefon a adresa pro zaslání zboží se nachází na prodejním dokladu.
- v případě zaslání balíku bez jakékoli průvodní dokumentace, může být tento vrácen zpět odesílateli.
Reklamační formulář
|
Pro pohodlné vyřízení reklamace lze využít tento reklamační formulář:
|
|
Zboží poškozené přepravou:
Pokud je zboží viditelně poškozeno přepravou, nepřebírejte jej a o dané situaci nás informujte. Pokud zjistíte poškození, ačkoli byl obal neporušený, tak v co nejkratší době kontaktujte přepravní společnost, která Vám zboží doručila (doporučujeme nevyhazovat obal pro vyřízení reklamace přepravy)
- DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 841 700 700 nebo na reklamace DPD
- GEIS: oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 951 277 777 nebo na GEIS
- PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel.: 840 775 775 nebo na reklamace PPL
- Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel.: 267 101 601 nebo na reklamace TopTrans
- Česká pošta: oznamte osobně do 2 pracovních dnů na jakékoliv pobočce pošty, tel.: 840 111 244 nebo na reklamace Česká pošta
Zboží nekompletní, neodpovídá popisu nebo nesouhlasí s objednávkou:
- kontaktujte nás na tel.: 725 831 361 nebo eshop@iviki.cz (následně Vám pomůžeme situaci vyřešit)
Neopravitelné zboží
Pokud jste od servisu obdrželi informaci, že je zboží neopravitelné a máte k tomuto potřebné doklady, postupujte dále následovně:
- zašlete nám vyjádření servisu, společně s fakturou se záručním listem (je-li vyžadováno) poštou na adresu: VIKI, spol. s r.o., Věžní 6, 58601 Jihlava.
- na základě zaslaných dokumentů posoudíme oprávněnost Vaší reklamace a v případě kladného výsledku Vám zajistíme výměnu za nový kus, případně zašleme částku, vydanou při nákupu za toto zboží zpět na Váš účet.
- pro urychlení doporučujeme vyjádření servisu naskenovat a tento sken zaslat také emailem na eshop@iviki.cz, případně nás informovat telefonicky.
Dárky a reklamace:
- na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
- takovéto zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy České Republiky.
Před reklamací zboží věnujte pozornost Obchodním podmínkám. Veškeré dotazy v ohledně reklamací směřujte na tel.: 725 831 361 nebo na email eshop@iviki.cz
|