Tyto informace jsou poskytovány společností VIKI, spol. s r.o. (dále jen „vázaný zástupce"), jako vázaným zástupcem společnosti FAST ČR, a.s. (dále jen „společnost") v souladu s § 93 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „zákon"):
a) Vázaný zástupce je vázaným zástupcem Společnosti
b) Kontaktní údaje vázaného zástupce jsou:
VIKI, spol. s r.o., se sídlem Věžní 1249/6, 586 01 Jihlava, IČ: 18198791 poštovní adresa pro doručování: VIKI, spol. s r.o., Věžní 1249/6, 586 01 Jihlava Tel: +420 725 831 361 E-mail: info@iviki.cz
Vázaný zástupce zastupuje Společnost. Kontaktní údaje Společnosti jsou:
FAST ČR, a.s., se sídlem Říčany u Prahy, U Sanitasu 1621, PSČ 251 01, IČ: 24777749, poštovní adresa pro doručování: Říčany u Prahy, U Sanitasu 1621 Tel: +420 323 204 111 E-mail: info@planeo.cz
HOME CREDIT a.s., se sídlem: Nové Sady 996/25, 602 00 Brno, IČ: 26978636 poštovní adresa pro doručování: Nové Sady 996/25, 602 00 Brno Tel: +420 542 100 100 E-mail: info@homecredit.cz
c) Informace o registru, kde je možno ověřit oprávnění k činnosti Zprostředkovatele, registrační číslo a postup ověření registrace zprostředkovatele v registru:
Registr ČNB http://www.cnb.cz/cnb/jerrs registrační číslo: zatím nebylo přiděleno
d) Vázaný zástupce ani Společnost při výkonu své zprostředkovatelské činnosti neposkytuje spotřebiteli radu podle § 85 odst. 1 zákona.
e) Je zakázáno svázat zavření smlouvy o zprostředkování spotřebitelského úvěru s jakoukoli doplňkovou službou.
f) Vázaný zástupce ani Společnost nezprostředkovává spotřebitelské úvěry na bydlení.
g) Spotřebitel nehradí Vázanému zástupci ani Společnosti za její činnost žádnou odměnu. Zprostředkovatel nesmí současně pobírat odměnu nebo pobídku od spotřebitele i od poskytovatele nebo třetí osoby.
Systém vyřizování reklamací a stížností
Reklamace a stížnosti zákazníků nebo jiných osob na činnost Společnosti, jejích pracovníků, vázaných zástupců a jejich pracovníků se vyřizují podle následujících pravidel: Reklamací se rozumí jakékoli sdělení zákazníka poukazující na to, že Společnost, její pracovníci, vázaní zástupci nebo jejich pracovníci porušili své povinnosti při zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo své povinnosti splnili v nedostatečném rozsahu, v nedostatečné kvalitě anebo s jakoukoli jinou vadou, bez ohledu na to, zda zákazník s tímto sdělením uplatňuje jakékoli právo. Stížností se rozumí jakékoli jiné sdělení zákazníka nebo jiné osoby poukazující na jakýkoli nedostatek v činnosti Společnosti, jejích pracovníků, vázaných zástupců nebo jejich pracovníků anebo jakékoli jiné vyjádření nespokojenosti zákazníka nebo jiné osoby se Společností. Společnost přijímá stížnosti či reklamace učiněné jakoukoli formou. Upřednostňuje se však písemná forma včetně elektronické. Stížnosti lze podat rovněž osobně na jakékoliv prodejně Společnosti nebo prodejně vázaného zástupce Společnosti. Přijetí stížnosti či reklamace společnost stěžovateli potvrdí způsobem, kterým byla stížnost či reklamace podána, ledaže stěžovatel požádal o potvrzení jiným způsobem.
Ze stížnosti či reklamace by mělo být zřejmé:
a) kdo ji podává (stěžovatel) b) kontaktní údaje stěžovatele c) jaké věci se týká d) v čem spočítá tvrzené pochybení Společnosti, jejího pracovníka, vázaného zástupce nebo jeho pracovníka e) čeho se stěžovatel domáhá
a měla by být (není-li činěna osobně nebo telefonicky) podepsána a datována; vyřizují se však i stížnosti anonymní. Ke stížnosti či reklamaci musí být připojeny doklady, které se reklamace či stížnosti týkají. Stížnosti a reklamace vyřizuje tím pověřené oddělení Společnosti. V případě stížnosti nebo reklamace týkající se činnosti pověřeného oddělení Společnosti vyřizuje stížnosti a reklamace představenstvo Společnosti. Stížnost či reklamaci nesmí vyřizovat (rozhodnout o ní) žádný pracovník společnosti, který se jakkoli přímo podílel na vzniku okolností, proti nimž stížnost či reklamace směřuje. To nevylučuje, aby takový pracovník podal ke stížnosti či reklamaci své vyjádření. Reklamace či stížnost budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů od jejich podání. V téže lhůtě bude stěžovatel o způsobu vyřešení reklamace či stížnosti vyrozuměn. Tato lhůta se však prodlužuje o dobu, po kterou trvalo doplňování či objasňování reklamace či stížnosti v případě, že byla původně nejasná, nesrozumitelná, nečitelná, nebylo-li zřejmé, čeho se týká anebo trpěla-li jinou vadou, pro kterou ji nebylo možno původně vyřídit. O způsobu vyřízení reklamace či stížnosti bude stěžovatel vyrozuměn písemnou nebo elektronickou formou, ledaže požádá o vyrozumění jiným způsobem.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Případné spory s Vázaným zástupcem nebo Společností jako zprostředkovatelem úvěru je možné řešit soudně nebo mimosoudně, prostřednictvím finančního arbitra. Finanční arbitr je podle § 1 odst. 1 písm. c) zákona č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, příslušný mimo jiné i k rozhodování sporu spadajícího jinak do pravomoci českých soudů, jedná-li se o spor mezi spotřebitelem a zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru.
ORGÁN DOHLEDU
Dohled nad činností Vázaného zástupce a Společnosti jako zprostředkovatele spotřebitelských úvěrů vykonává v souladu se zákonem Česká obchodní inspekce, a to až do doby pravomocného rozhodnutí České národní banky o žádosti Vázaného zástupce a Společnosti o udělení oprávnění k výkonu činnosti zprostředkovatele spotřebitelského úvěru. Jakmile bude Vázanému zástupci a Společnosti uděleno oprávnění k výkonu činnosti zprostředkovatele spotřebitelského úvěru je orgánem dohledu namísto České obchodní inspekce Česká národní banka.
|